De Brug

Maandag, 6 april 2020

Al het nieuws uit Kampen, IJsselmuiden e.o.

Bezorgklacht melden

Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kunt u hier melden. Via onderstaand formulier kunt u snel en eenvoudig uw klacht doorgeven of vragen wat er aan de hand is. Uw klacht komt dan rechtstreeks bij het verspreidingsbureau binnen. Deze wordt dan meteen geregistreerd en zij proberen de klacht zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. 

We kunnen niet op elke melding reageren. Regelmatig nemen we steekproeven om te controleren of de bezorging is verbeterd. Wanneer u daarvoor benaderd wilt worden, vult u dan uw telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in. 

M.i.v. dinsdag 4 februari wordt De Brug door een ander verspreidingsbureau bezorgd. Het kan natuurlijk zijn dat niet alle klachten meteen zijn opgelost. Daarom vragen wij u om uw bezorgklacht altijd te melden, zodat wij continue de kwaliteit van de bezorging kunnen blijven verbeteren. 

31-3-2020   In Zalk omgeving De Belten wordt deze week De Brug helaas niet bezorgd. Bij de diverse afgiftepunten ligt er een exemplaar van De Brug voor u klaar.

Bezorgdatum (dd-mm-jjjj)
Straatnaam
Huisnummer
Postcode
Plaatsnaam
Wat is de klacht? (Late bezorging, geen bezorging, krant half in brievenbus)
Naam (niet verplicht)
Telefoonnummer (niet verplicht)
Emailadres (niet verplicht)
Ik ga akkoord met de privacy policy.