Bezorgmeldingen


We doen elke week ons best om De Brug overal te bezorgen. Maar dat gaat niet altijd goed. 

Het is vervelend als je de krant niet hebt gekregen. 


Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kun je via onderstaand formulier melden. We proberen de klacht zo snel mogelijk op te lossen.

We zullen niet op elke klacht reageren, maar we nemen regelmatig steekproeven om te controleren of de bezorging is verbeterd.
Wil je daaraan meewerken? Vul dan je telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in.


Door je mailadres kunnen we een controle inbouwen waardoor je de volgende week een mail krijgt met de vraag of de bezorging weer voor elkaar is. Je telefoonnummer en mailadres wordt uitsluitend voor de klacht gebruikt.


De krant graag digitaal lezen? Klik dan HIER


Met de Brugmedia Nieuwsapp ben je met één simpele duimbeweging helemaal op de hoogte van het laatste lokale nieuws, van politieke ontwikkelingen tot sportuitslagen en van gemeentenieuws tot culturele evenementen. de app is HIER  te downloaden.


Wil je zelf bezorger worden? Klik dan HIER 


Melding:

Het kan zijn dat jou  wijk door een invaller wordt gelopen, dan komt de krant op woensdag.

Mocht je onverhoopt de krant woensdagavond toch nog niet ontvangen hebben, dan kan je deze bij verschillende afgiftepunten ophalen vanaf woensdag.

Deze vind je HIER   

 
Graag ontvangen wij vanaf DONDERDAG je melding via het onderstaande formulier