<< Ga terug

Tuincreatief Schouten en Landsman hecht veel waarde aan kwaliteit

Tuincreatief Schouten en Landsman hecht veel waarde aan kwaliteit

Jarenlang had Peter Schouten zijn eigen bedrijf onder de noemer Tuincreatief Schouten, maar sinds mei is Floris Landsman aangesloten als mede-eigenaar. Sindsdien draagt de hovenier de logische naam Tuincreatief Schouten en Landsman en kan het nog flexibeler opereren met nog steeds de nadruk op het leveren van topkwaliteit.

Peter en Floris waren in het verleden collega’s. “Ik ben altijd hovenier geweest. Ik zit al twintig jaar in het vak, maar bij mijn vorige werkgever kon ik mijn ei niet kwijt. Ik miste de creativiteit”, aldus Floris. Vervolgens sloegen beiden de handen ineen. De samenwerking bevalt uitstekend en biedt de mogelijkheid om grotere klussen aan te pakken. “Van budgettuin tot exclusief werk. We zijn flexibel”, aldus Peter. Floris vervolgt: “Samen zijn we sterker en kunnen we nog betere resultaten boeken. En niet onbelangrijk. We kunnen van elkaar leren.”

De twee benadrukken dat een hovenier zich niet alleen bezighoudt met beplanting. “Er komen ook timmerwerkzaamheden, straatwerk, boomverzorging en bijvoorbeeld het aanbrengen van een overkapping bij. We doen alles in eigen beheer”, aldus Floris.

Tuincreatief Schouten en Landsman is actief in een straal van circa 30 kilometer rondom Kampen en werkt hoofdzakelijk voor particulieren maar ook voor bedrijven. Daarbij blijft het leveren van kwaliteit een belangrijk item. “We staan voor ieder budget klaar en bij het aanleggen gaan we altijd voor duurzaamheid. De kwaliteit moet hoog zijn. Dat betaalt zich altijd terug”,aldus Floris. Daarbij biedt Tuincreatief Schouten en Landsman dat het een tekenaar in de eigen gelederen heeft. “We kunnen klanten een 3D-tekening aanbieden of een compleet beplantingsplan. En dat voor een relatief scherpe prijs”, besluit Peter.

Tuincreatief Schouten en Landsman

www.hovenierkampen.nl

Peter Schouten 06 429 850 36

Floris Landsman 06 519 614 70



Op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Like ons ook op Facebook!

Ontworpen door BCO Reclameburo

Welkom op De Brug

Op grond van de Algemene Verordening Gegevensbescherming worden cookies als persoonsgegevens beschouwd. Op deze website wordt van cookies gebruik gemaakt. Verdere informatie hierover kunt u vinden in ons privacystatement & cookiestatement. U wordt hierbij verzocht om kenbaar te maken dat u met het gebruik van cookies instemt.



Lees ons privacystatement

Lees ons cookiestatement